Najważniejszym w pozycjonowaniu SEO jest wybór odpowiednich słów kluczowychna, poprzez które chcą Państwo pozycjonować swoją
stronę. Dobór fraz rzutuje na strategie całego procesu pozycjonowania.
Z roku na rok, firm zainteresowanych pozycjonowaniem jest coraz więcej, każdemu zależy na wysokiej pozycji. Warto poświęcić chwilę
czasu nad doborem odpowiednich słów kluczowych.
-
- ważne, żeby słowo kluczowe (zapytanie) było jak najkrótsze, a jednocześnie jak najbardziej precyzyjne w kontekście
naszej oferty, np. zapytanie „przedszkole” zawiera szeroką odpowiedź w wyszukiwaniu, ale jeżeli zależy nam na
potencjalnej rekrutacji przygotujmy się na „przedszkole rekrutacja”, jeśli wiemy, że zależy nam na lokalnej rekrutacji, wskaż
miejsce „przedszkole rekrutacja łódź”
- najważniejsze są słowa kluczowe wybierane przez użytkowników, staraj się myśleć jak Twój potencjalny klient, zrób
rozeznanie wśród znajomych.
- Jeśli widzisz dużą konkurencje w Twojej branży na wybrane słowa kluczowe, szukaj alternatywnych rozwiązań, możliwe, że
znajdziesz niszowe rozwiązanie, które wybierają użytkownicy, jak np. „projektowanie stron” – „tworzenie stron”.
Posiadając wieloletnie doświadczenie, a także odpowiednie narzędzia, które pomagają w skutecznym pozycjonowaniu stron
internetowych, możemy pomóc w doborze słów kluczowych. Możemy również zaproponować Państwu najpopularniejsze frazy
branżowe, które zapewnią duży ruch na stronie.
Witryna powinna posiadać przede wszystkim wartościowy i merytoryczny tekst, który ułożony będzie w logiczny i czytelny sposób.
Warto więc posiadać na stronie dużo tekstu zawierającego kluczowe frazy i rozwijać szczegółowo każdy temat branżowy.
Wynikają z tego dwie istotne korzyści: potencjalny klient - internauta przebywa dłużej na Państwa stronie oraz dodatkowo, witryna
zawiera wartościowy tekst ze słowami kluczowymi dla wyszukiwarki.
-
- Korzystaj z nagłówków nazywając każdą sekcje tekstu, używaj wypunktowania
- Staraj się używać wybranych słów kluczowych w tekstach na podstronach, które ich dotyczą
- Unikaj krótkich pojedynczych opisów na swojej stronie
- algorytm wyszukiwania może pomijać strony ze zduplikowaną treścią
- Użyj grafik, które reprezentują słowa kluczowe
- Dodaj atrakcyjne materiały dla społeczności internetowej, prowadź Bloga, pisz artykuły, instrukcje , FAQ itp
Więcej o doborze tekstu na stronie znajdziesz
Zdobywanie linków, które maja kierować do Twojej strony jest bardzo istotna. Ma to bardzo duże znaczenie na dobre
wypozycjonowanie strony internetowej.
Na czym polegają dobre i złe linki?
Linki do strony są niczym innym jak odnośnikiem, dzieki któremu użytkownik sieci może zostać przekierowany do danych kontaktowych Twojej firmy. Niejednokrotnie
spotkaliśmy się z sytuacją, kiedy sondujemy wśród znajomych, aby polecili dobrego stolarza, murarza itp. Otrzymujemy różne
namiary, możliwe, że niektóre namiary się powtarzają. Jednak okazuje się, że nie zawsze wybieramy tego, którego wskazała
większość.
Istotną rzeczą w polecaniu jest wartość osoby polecającej. W przypadku remontów, dużą wartość będą miały osoby, które faktycznie
skorzystały z usługi firmy i mogą ją polecić. Pozostałe osoby, które tylko słyszały o danej firmie od osób trzecich, stanowią mniej
wiarygodne źródło. Wartość źródła informacji jest większa, o ile wiarygodność osoby przekazujących dane jest duża. Dobre linki są
wiarygodnymi opiniami w świecie internetu, natomiast te złe są mało wiarygodne.
Google w swoim algorytmie ocenia wartość strony polecającej.
-
- Przy okazji polecenie świadczonych usług
- w branżowych stronach z linkiem do strony
- Branżowe, koniecznie moderowane
W Design Spektrum pozycjonowanie przeprowadzamy i nadzorujemy bez użycia automatów pozycjonujących i
zaśmiecających wirtualne środowisko Internetu. Dbamy o różnorodność linków, oryginalność wpisów do katalogów (zarówno
tych płatnych, jak i darmowych) oraz jakości stron, z których te linki pochodzą.