Support

/strefa wsparcia

Strony WWW Łódź
535 427 488
wyceń stronę internetową

Wyceń stronę internetową

wyceń sklep internetowy

Wyceń sklep internetowy

wyceń pozycjonowanie

Wyceń pozycjonowanie

przetestuj demo sklep przetestuj demo sklep
timer-cheer timer-cheer_text

Słownik pojęć

Słownik pojęć

Słownik zawiera szereg najważniejszych pojęć dotyczących stron intenetowych

  • 1.

    Moduł zarządzania asortymentem

    Moduł przeznaczony dla osób zajmujących się sklepem (menager, handlowiec itp). Umożliwia on:
    • dodawanie i edytowanie towarów
    • obsługę zamówień
    • tworzenie promocji
    • wprowadzenie edycji kategorii
  • 2.

    Moduł zakupowy

    Moduł odpowiedzialny za wszystkie mechanizmy związane z zakupami w sklepie. Obejmuje nastepujące działania:
    • dodawanie towarów do koszyka
    • kasa – kolejny krok zakupowy, w którym klient określa (sposób dostawy / sposób płatności / dane do wysyłki / uwagi)
    • komunikację mailową ws. zamówionego towaru
  • 3.

    Integracja z Facebookiem

    Połączenie z Facebokiem umożliwia przepływ informacji między sklepem, a portalem społecznościowym. Najczęsciej stosowane elementy, to:
    • "Poleć" i "Lubię to" – element dołączany do podstron produktu. W momencie kliknięcia przez użytkownika buttonu na jego facebookowym profilu pojawia się informacja o produkcie wraz ze zdjęciem tego produktu
    • widżet boczny – wysuwany element na stronie z informacją, kto polubił daną stronę, pokazujący przede wszystkim znajomych, którzy dany sklep polubili. Pozwala polubić profil na Facebooku
    • Facebook sklep - opcja umożliwia wyeksportowanie towarów ze sklepu do kampani reklamowej Facebook. Produkty będą pojawiały się na profilach różnych użytkowników. Zakupu można dokonać z poziomu Facebooka
  • 4.

    Integracja z Allegro

    Integracja zapewnia mozliwość wystawiania aukcji z poziomu sklepu. Przyśpiesza to proces obsługi handlowej. Informacje o towarach wprowadzane są tylko raz. Wyeksportowanie towaru do zewnętrznych systemów może być ręczne lub ustawione automatycznie.

    Wszystkie aukcje są wystawiane w grafice spójnej z grafiką sklepu. Najważniejsze zalety, to:
    • oszczędność czasu – nie trzeba ponownie wprowadzać danych do Allegro
    • pilnowanie stanów magazynowych – sklep jest informowany o sprzedaży towaru i zdejmuje go ze stanu sklepu. Jeżeli jest jeszcze podłączony do systemu magazynowego, generuje dokumenty sprzedażowe i niezbędne do wysyłki.
  • 5.

    Płatności online

    Bardzo przydatna funkcja w sklepach internetowych. Zapewnia dokonanie bardzo szybkiej płatności za towary. W odróżnieniu od zwykłego przelewu różni się tym, że:
    • w momencie kliknięcia przez użytkownika opcji płatności, system przekierowuje go na stronę wskazanego wcześniej banku
    • po zalogowaniu mamy przygotowany przelew ze wszystkimi potrzebnymi danymi, wystarczy wprowadzić hasło do przelewu
    • informacja o dokonanej płatności natychmiastowo trafia do systemu, umożliwiając tym samym rozpoczecie procesu wysyłki oraz zdjęcie towaru ze stanu
    • System płatności online obsługuje również płatność Paypal


    • Obsługą płatności online zajmują się firmy typu Dotpay, PayU, Przelewy 24, czy GooglePay. Wystarczy podpisać z nimi umowę (pomagamy w załatwieniu szczegółów), by móc korzystać z ich usług.
  • 6.

    Wersja responsywna (mobilna)

    Wersja responsywna to strona, która przystosowana jest do wyświetlania na różnych urządzeniach. Począwszy od telefonów komórkowych, a skończywszy na komputerze stacjonarnym.

    Wersja mobilna - jest to specjalnie przygotowana strona internetowa pod urządzenia mobilne. Najczęsciej konstrukcja domeny jest zblizona do oryginalnej. Np. jeżeli nazwą domeny jest domena.pl, to wersja mobilna brzmieć będzie mobile.domena.pl lub m.domena.pl. System wykrywa, że dana domena (np. domena.pl) jest otworzona na urządzeniu mobilnym i przełącza go automatycznie na domenę m.domena.pl.

    Obecnie najczęściej stosowanym rozwiązaniem, jest wersja responsywna, czasem również zwana RWD.
  • 7.

    System CMS

    System CMS (ang. Content Management System ) umożliwia samodzielne zarządzanie zawartością strony, m.in: edycję aktualności, formatowanie i dodawanie tekstów, wstawianie zdjęć, tworzenie nowych podstron, zakładek, kategorii, itp.

    Do szybkiej edycji nie ma konieczności ingerencji programistów. Wystarczy podstawowa wiedza obsługi programu Microsoft Word. Dodatkowo w obsłudze pomoże obszerny system pomocy.
  • 8.

    Comarch Erp Optima

    Jest to program magazynowo-ksiegowy zapewniający elektroniczną obsługę małych i dużych firm. Stosunkowo prosty interfejs użytkownika powoduje, że nauka obsługi jest bardzo krótka.

    Najważniejsze cechy programu:
    • wystawienie faktur sprzedażowych i zakupowych,
    • możliwość transakcji w złotówkach i w obcych walutach,
    • obsługa dokumentów korygujących (korekty: danych, ilości, wartości (ceny), stawki VAT, zbiorcza/rabat),
    • sprzedaż/zakup ze standardowymi formami płatności (gotówka, przelew, kompensata), jak również zdefiniowanymi przez użytkownika programu,
    • prowadzenie rejestru usług i kontrahentów.
    • moduł kasa/bank zapewnia kontrolę przelewów i rozliczeń kontrahentów
  • 9.

    Integracja z programem magazynowym Comarch Erp Optima

    Intergracja z programem magazynowym jest idealnym uzupełnieniem procesu sprzedaży. Sklep internetowy pobiera aktualne dane o towarze, jednocześnie program magazynowy otrzymuje niezbędne informacje o zamówieniu ze strony sklepu. Pozwala to na uruchomienie procedury obsługi dokumentów sprzedażowych (faktury, paragony). Ponadto integrator zapewnia pilnowanie aktualnych stanów magazynowych.

    Główne zalety integracji to:
    • pilnowanie stanów magazynowych (w szczególności ważne gdy sprzedaż dokonywana jest w stacjonarnym sklepie)
    • wprowadzanie zamówień do progrmu magazynowego
    • tworzenie dokumentów sprzedażowych takich jak - faktura, paragon, wz
    • obsługa zwrotów
  • 10.

    Integracja Ceneo

    Integracja zapewnia możliwość dołączenia swojej oferty do portalu porównującego ceny. Istnieje możliwość wyeksportowania wszystkich produktów, jak również pojedyńczych towarów.
  • 11.

    Moduł rabatowy

    Moduł rabatowy obejmuje szereg funkcjonalności mających na celu zachęcenie klientów do zakupów. Jest to świetne uzupełnienie kampanii reklamowych (np. dystrybucji kodów rabatowych w kampanii Facebook).

    Najbardziej popularne systemy rabatowe:
    • Kody rabatowe - kod dystrybuowany w procesie reklamy (np. Facebook, reklama szeptana itp.). Klient wpisuje kod na końcu zamówienia, który nadaje mu procentowy rabat
    • Rabaty procentowe - rabat przyznawany klientom na asortyment sklepu. Wykorzystywane m.in. w sklepach B2B. Możliwość nadania rabatu indywidualnie dla każdego klienta.
    • Rabaty progowe - rabat przyznawany dla składanego przez klienta zamówienia po przekroczeniu przez niego określonej kwoty zamówienia.
  • 12.

    Moduł chat

    Potencjalny klient niejednokrotnie ma wiele pytań na temat produktów, bądź sposobu wysyłki zamówienia. Jedną z ciekawszych form komunikacji online jest opcja chatu, czyli zainstalowania komunikatora na stronie.

    Wystarczy, że klient kliknie zapytanie, a po drugiej stronie specjalnie do tego przygotowana osoba podejmie dyskusję.

    Najważniejsze zalety :
    • nie zawsze klient może rozmawiać przez telefon (np. w pracy). Kontakt poprzez komunikator jest idealnym rozwiązaniem w takich sytuacjach
    • osoba zarządzająca może prowadzić symultanicznie kilka rozmów (w przeciwieństwie do telefonu)
    • komunikacja jest rejestrowana i łatwiej ją udostępnić w razie niejasności klientowi
  • 13.

    Sugerowane produkty

    Będąc w markecie niejednokrotnie spotkaliśmy się z sytuacją, kiedy przy kasie widzimy szereg wyeksponowanych produktów. Są to produkty, których nie planowaliśmy kupic, ale stojąc w kolejce spoglądamy na nie i chcemy je jednak kupić. Tym własnie są produkty sugerowane.

    Najczęściej wybierane opcje:
    • inne produkty z danej kategorii – oglądając dany produkt, widzimy przewijające się pozostałe produkty z danej kategorii
    • nowości – w specjalnym miejscu widzimy nowości, jakie pojawiły się w sklepie (nowości nie muszą być ostatnio dodanymi produktami, wystarczy zaznaczyć w opcjach produktu, że ma się ona pojawić w nowościach)
    • promocje – podobnie jak w nowościach, specjalne pole z produktami o obniżonych cenach
    • najczęściej kupowane produkty – występuje w wersji automatycznej (system zlicza, co jest najbardziej popularne) lub ręcznej (ustawiamy w cechach produktu jako najczęściej kupowany)
    • klienci, którzy kupili produkt kupili również: - sugerujemy, co warto jeszcze kupić
    • czy masz również? - skorelowane produkty, niektóre produkty wymagają zakupu innych dla prawidłowego działania. Sugerujemy klientom np., że przy zakupie latarki warto jeszcze kupić np.: baterie
  • 14.

    Moduł porównywania produktów

    Moduł dedykowany dla sklepów, w których produkty występują w bardzo podobnych konfiguracjach (np. sprzęt elektroniczny, AGD). Klient przez zaznacznie produktów na liście i kliknięciu w pole "porównaj", na ekranie otrzymuje zestawienie wszystkich parametrów, dzięki czemu w ten sposób może łatwo dokonać wyboru.
  • 15.

    System lojalnościowy

    Każdy sklep walczy o klienta. Najlepsi są klienci, którzy powracają do nas. System lojalnościowy, to szereg czynności, które powodują, że klienci chętnie powracają do sklepu.

    Najbardziej popularne opcje:
    • Voucher – możliwość sprzedaży specjalnych kart, które można zamienić na produkty w sklepie. Idealna opcja na prezent.
    • System punktowy – opcja zbierania punktów przy każdym zakupie. Punkty te można poźniej wymienić w wewnętrznym sklepie na konkretne produkty
    • Poleć swojemu znajomemu – sposób na poszerzenie bazy klientów, a tym samym nagrodzenie polecających
  • 16.

    Integracja Paczkomaty

    Paczkomaty stały się ostatnio jednym z najbardziej popularnych sposobów odbioru przesyłek. Klient deklaruje miejsce odbioru paczki spośród listy najblizej położonych. Sposób odbioru jest bardzo prosty, wystarczy wpisać specjalny kod otrzymany np.: poprzez SMS.

    Jest to świetne rozwiązanie dla użytkowników, których nie ma w domu, w czasie dostaw kurierów. Przy okazji zakupów mogą odebrać zamówiony towar nawet do kilku dni po ich dostarczeniu.
jak dojechać zadzwoń